چه کاری است که به عنوان بازاریاب دیجیتال در آژانس فعالیت کنید؟

“تنوع ادویه زندگی است.” – William Cowper

این که آیا شما در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، پرداخت هر کلیک (PPC) ، ایجاد محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، استراتژی موبایل یا تجزیه و تحلیل چند کانال صحبت می کنید – مهارت های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر تقاضای زیادی دارند.

دیجیتال

با داشتن اولویت های اصلی متوسط ​​تجارت ، تولید سرب (۶۳٪) ، اثبات ROI از فعالیت های مختلف بازاریابی (۴۰٪) و تأمین بودجه کافی (۲۸٪) برای فعالیت های تبلیغاتی خود ، بسیاری از مارک های مدرن برای ارتقاء خود به آژانس های دیجیتال مراجعه می کنند. تلاش در تعدادی از زمینه های کلیدی

کار با آژانس های بازاریابی دیجیتال فرصتی را برای تجارت فراهم می کند تا با دستیابی به تعداد زیادی مهارت ، طرحی و استعداد طاقچه که با اهداف تجاری خود مطابقت دارد ، از مارک خود استفاده کند. و اگر یک بازاریاب دیجیتال جوان و جوان هستید که به دنبال یک مسیر شغلی با ارزش ، متنوع و بالقوه سودآور هستید ، کار برای یک آژانس دیجیتالی متفکر می تواند پاسخی باشد.

اما ، واقعاً چه کاری در یک آژانس دیجیتال کار می کند؟ در این مقاله ، مزایای کار به عنوان بخشی از یک مجموعه بازاریابی سریع و همچنین پیشرفت شغلی در یک آژانس دیجیتال پویا را مورد بررسی قرار می دهیم.

مزایای کار برای آژانس دیجیتالی

کار به عنوان بخشی از آژانس تخصصی بازاریابی دیجیتال ، بسیاری از مزایای بالقوه را برای هر بازاریابی که می خواهد مجموعه مهارت های خود را در حین کار با ترکیبی جالب از مشتریان مختلف گسترش دهد ، ارائه می دهد:

یک چالش ثابت

در حالی که بازاریاب های دیجیتال که برای یک مارک تجاری کار می کنند ممکن است دریابند که نقش آنها در بعضی مواقع رکود می یابد ، کار به عنوان بازاریاب در یک آژانس دیجیتال یک چالش مداوم را ایجاد می کند و شما را همیشه در انگشتان پا نگه می دارد.

مطالعات نشان می دهد که آژانس های بین ۱۰ تا ۲۰ مشتری فعال از حداکثر سود با حداقل کارکرد عملی برخوردار هستند. این پروژه های مختلف زیادی برای غوطه ور کردن دندان های شما است.

با همکاری با تعداد زیادی مشتری مختلف ، همه با ارزش ها ، ایده ها و اهداف تجاری متفاوت ، باید بسته به پروژه ، رویکرد ، طرز فکر و لحن صدای خود را تغییر دهید.

با انجام این کار ، نقش شما همچنان یک چالش مداوم است و از آنجایی که هیچ دو روز دقیقاً یکسان نخواهد بود ، بعید به نظر می رسد که حوصله و دلزدگی کنید.

یک مهارت شخصی در حال گسترش

ما در میان شکاف مهارت های دیجیتالی زندگی می کنیم. در حقیقت ، این کسری خاص در مهارت می تواند اقتصاد انگلیس را به تنهایی تا ۱۱۴ میلیارد پوند برای رشد افزایشی هزینه کند.

اقتصاد

با ارتقاء توانایی های بازاریابی دیجیتالی خود به صورت مستمر ، شما می توانید از یک حرفه طولانی و پاداش در این زمینه لذت ببرید – و کار در یک آژانس دیجیتالی راهی مؤثر برای احترام به استعدادهای موجود خود در حالی است که به صورت هفتگی دانش عملی جدید را کسب می کنید.

بسیاری از آژانس های مدرن تأکید زیادی بر رانندگی نوآوری دیجیتالی می کنند و به همین ترتیب ، بسیاری از آنها فرصت یادگیری مداوم را به عنوان بخشی از کار ارائه می دهند.

علاوه بر این ، با کار کردن با ترکیبی از مشتریان و پوشیدن تعداد زیادی کلاه به طور منظم ، به احتمال زیاد شما به مرور زمان مهارت های خود را به صورت ارگانیک گسترش می دهید. این امر نه تنها انگیزه شما را حفظ می کند ، بلکه احتمال افزایش چشم انداز شغلی شما را نیز افزایش می دهد.

استقلال خلاق

به طور طبیعی ، سطح آزادی خلاقیت یا خودمختاری که برای انجام کار خود به شما داده می شود تا حد زیادی به فرهنگ شرکت وابسته است – و این مربوط به هر مارک ، تجارت یا سازمانی در سراسر جهان است.

خلاقیت

اما به دلیل تنگ بودن و متنوع بودن بازاریابی دیجیتال در یک آژانس ، اغلب مشتریان شما به دنبال این هستند که ایده های خود را به دست بیاورید و در زمینه کمپین ها یا پروژه ها شرکت کنید.

ایده

به همین ترتیب ، اکثر آژانسها نسبت به شرکتهای دیگر از بازاریابی دیجیتال ، استقلال شغلی و آزادی خلاقیت بیشتری را ارائه می دهند.

اگر به شما اعتماد دارید که از مهارت ها و استعدادهای خلاقانه خود به گونه ای استفاده کنید که نیاز مشتری شما را بدون ریز مدیریت و نظارت زیاد انجام دهد ، به احتمال زیاد در نقش خود درگیر ، انگیزه و شکوفا خواهید بود.

خصوصیات اصلی یک بازاریاب دیجیتال مستقر در آژانس

به عنوان یک بازاریاب دیجیتالی که در یک آژانس دیجیتالی سریع گام کار می کند ، در کنار دانش بنیادی کاملی از بازاریابی دیجیتال و تجربه کافی در زمینه تخصص خود ، باید با مهلت های بسیار باورنکردنی و پوشیدن تعدادی کلاه همکاری کنید.

به این ترتیب ویژگی های اصلی وجود دارد که شما باید در یک آژانس به عنوان بازاریاب دیجیتال کار کنید که شامل موارد زیر است:

     

  • خود انگیخته و راحت کار می کنید تا محکم و غالباً در حال تغییر مهلت های پروژه یا کمپین باشید.

     

  • یک ارتباط قوی که می داند چگونه با توجه به چشم انداز ، ارزش ها و شیوه سازمانی خود ، به مشتریان مختلف بپردازد.

     

  • برای یادگیری مهارتهای جدید و دستیابی به تمرین جدید باز استدانش دانش اغلب در هنگام کار است.

     

  • روی خلاقیت کار کنید. استراتژیک هستید و از همکاری در کارزارها ، پروژه ها و ابتکارات با ترکیبی از شخصیت های مختلف لذت می برید.

پویایی کار در آژانس دیجیتالی

روشن است که کار در یک آژانس دیجیتالی بسیار متنوع ، چالش برانگیز و در بعضی مواقع با فشار زیاد است.

اکثر آژانس ها به کارکنان خود نیاز دارند که دانش کاملی درباره کلیه رشته های اصلی بازاریابی دیجیتال ، از جمله SEO و SEM ، PPC ، بازاریابی محتوا ، تولید فیلم و تجزیه و تحلیل داده ها داشته باشند.

بازاریابی محتوا

به گفته این ، حتی برای کار کردن به عنوان بخشی از یک آژانس دیجیتال پویا ، باید در همه این زمینه های اساسی تجربه و مجوز کسب کنید تا فرصتی برای بقا پیدا کنید.

شما با داشتن دانش پایه و محکم از بازاریابی دیجیتال ، شما پایه های محکمی برای پیشرفت شغلی را پایه گذاری خواهید کرد.

علاوه بر این ، با انتخاب تخصص در یک شعبه خاص از بازاریابی دیجیتال ، در یک مجموعه آژانس دیجیتال پیشرفت خواهید کرد. بسیاری از آژانس ها می خواهند که اعضای جدید استخدام شده در این کشور به فعالیت بپردازند و روابط خود را با مشتری و همچنین دستیابی به نتایج از روز اول آغاز کنند. اگر حوزه خاصی از تخصص خود را دارید ، می توانید در پروژه های جدید عمیق بکشید و مستقیماً اختلاف را از خفا شروع کنید.

اگر شما قادر به ایجاد نشانه خود هستید ، روابط مشتری محکم را تقویت می کنید و تلاش متمایز می کنید تا مهارت های خود را هم در داخل و هم در خارج از محیط کار گسترش دهید ، می توانید پیشرفت کنید تا نردبان شغلی آژانس دیجیتال را پیشرفت کنید و راه خود را پیش ببرید. یک مدیر حساب اصلی در زمینه تخصص شما یا حتی یک رئیس استراتژیک تیم است.

همچنین ، اگر بر کسب تجربه کافی در زمینه مدیریت بودجه و ایجاد استراتژی های مبتنی بر داده ها هم برای آژانس و هم برای مشتریان خود متمرکز هستید ، می توانید پیشرفت شغلی خود را حتی بیشتر تسریع کنید ، به وضعیت یک مدیر ارشد ، تصمیم گیرنده یا در بعضی موارد بالا بروید. موارد ، شریک زندگی

بر خلاف محیط های رسمی رسمی ، هیچ مسیر ۱۰۰٪ شغلی تعیین شده وجود ندارد و یا بسته ای برای پاداش برای یک نقش تعیین شده وجود ندارد – این عوامل اغلب به اندازه ، موفقیت و الگوی آژانس دیجیتال بستگی دارد. اما ، برای ارائه راهنمای ناچیز درآمدی ، در اینجا برخی از گزینه های شغلی موجود در بازاریابی دیجیتال و میانگین حقوق را مشاهده می کنید.

“هنگامی که افراد به آن سقف شیشه ای” مدیر “یا” رئیس “رسیدند ، هدف بعدی کار در زمینه های دیگر بازاریابی دیجیتال است. آرزو به راحتی اعطا می شود ، اما این اغلب اوقات بطور قومی صورت می گیرد. “- کلارک بوید

به طور بالقوه یکی از بزرگترین پاداشهای کار به عنوان بازاریاب دیجیتال در محیط آژانس این است که به محض پیشرفت در بالای نردبان ، ماهیت دست و کاملاً الکترونیک شغل به شما این فرصت را می دهد تا فراتر از مهارت های خود را توسعه دهید. درک موجود

همانطور که ذاتاً ، یک آژانس باید برای بقا ، مبتکرانه ، متفکرانه و آینده دار مانند آفتاب پرست باقی بماند ، بنابراین باید کارکنان آن نیز فعالیت کنند. به گفته این ، اگر در یک آژانس عالی عمل کنید و به “صدر” برسید ، همیشه فرصتی برای کشف مناطق شجاع جدید بازاریابی دیجیتال یا تبدیل شدن به یک رهبر فکر صنعت خواهد بود.

همچنین ، از آنجا که آژانس های دیجیتالی به طور معمول کاملاً تنگ هستند و دارای ذهنیت “همه دست روی عرشه” هستند ، به عنوان یک متخصص آژانس باتجربه و دارای دانش کافی از دانش ملموس ، سنوات شما به شما این فرصت را می دهد تا به دیگران کمک کنید تا صنایع دستی خود را بسازند و کار خود را انجام دهند. نقش هدفمندتر

افکار نهایی

کار به عنوان بازاریاب دیجیتال در یک آژانس با سهم خود از پاداش ها و فرصت های بالقوه همراه است. اگر احساس می کنید این مسیر برای شماست ، با به دست آوردن یک مجموعه مهارت های اساسی گرد ، به دست آوردن تخصص در طاقچه ترجیحی خود و سؤالات درست از خودتان می پرسید ، به احتمال زیاد می توانید از یک حرفه طولانی و با ارزش برخوردار شوید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که به عنوان بازاریاب دیجیتال چه هدفی را انجام دهید ، آژانس بازاریابی دیجیتال یا برند را بخوانید؟ چگونه شغلی را انتخاب کنید که دوستش دارید.

<