با نزدیک شدن به کریسمس ، بدون شک افکار به برنامه ریزی و قطعنامه های سال نو می روند. بنابراین جای تعجب ندارد که بسیاری از متخصصان شروع به فکر کردن در مورد برنامه های شغلی خود برای سال ۲۰۱۸ می کنند.

برنامه ریزی

طبق وب سایت مشاوره شغلی TopResume ، ژانویه و فوریه بهترین زمان سال برای یافتن کار هستند. اگر شما در حال فکر کردن برای حرکت به سمت دیجیتالی یا پیشرفت در نقش فعلی خود هستید ، در اینجا پنج مهارت اساسی برای تسلط وجود دارد.

دیجیتال

ژانویه و فوریه بهترین زمان سال برای جستجوی شغل است. این دو بهترین ماه برای جستجوی مشاغل طولانی مدت و تمام وقت است. این ماههایی است که اکثر شرکتها بودجه و پیش بینی های فروش به روز شده را دریافت می کنند. مجریان تصور بهتری نسبت به آنچه لازم دارند و اینکه آیا توانایی استخدام اعضای تیم جدید را ندارند ، دارند. مشاوران شغلی در واقع این ماه های اول را برای استخدام در نظر می گیرند. “

استخدام

این همان زمان است ، اما این مقاله شما را از طریق چه چیزی سوق می دهد. قبل از ارسال CV خود در تاریخ ۲ ژانویه ، پنج مهارت مورد نیاز برای تقویت چیست؟

۱ ٫ سئو

اگر هر دهه را در اینترنت گذرانده باشید ، سه نامه دوباره و دوباره ظاهر می شود: سئو.

و تعجب آور نیست. ۹۳٪ تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود. به صورت واقعی ، موتورهای جستجوگر روزانه ۶،۵۸۶،۰۱۳،۵۷۴ نمایش داده می شوند.

این شش میلیارد ، پانصد و هشتاد و شش میلیون ، سیزده هزار ، پانصد و هفتاد و چهار ، در صورت تعجب نیست.

به هر شکلی که بخواهید به آن چهره ها نگاه کنید ، توانایی قرار دادن کارفرمای آینده نگر در صفحه اول یا حتی نتیجه بالای جستجو باعث می شود فوراً جذاب شوید.

حتی اگر به دنبال این نیستید که فردی در سؤال نهایی سئو باشید ، دانستن مزایا و عملکردهای SEO خوب ، شما را به یک بازاریاب بهتر و هم تیمی بهتر تبدیل می کند. یادگیری طناب SEO به شما این امکان را می دهد که به طور مؤثر و با اعتماد به نفس راهنمایی های دیگران را انجام دهید یا در صورت لزوم اقدام کنید.

اعتماد به نفس

سئو یک علم پیچیده است – و یک علم است ، الگوریتم رتبه بندی Google بیش از ۲۰۰ عامل دارد – و در حال تغییر است.

اما نگاه به روند صنعت در سال ۲۰۱۸ به شما کمک می کند تا مجموعه مهارت های خود را تیزتر کنید.

برای سال ۲۰۱۸ ، فراتر از اجرای کلمه کلیدی ، مواردی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید. به SERP ، قطعه های غنی که همراه با جستجوهای گوگل هستند نگاه کنید. بیاموزید که چگونه رتبه بندی های خود را در این موارد تجزیه و تحلیل کرده و تهدیدهای مربوط به رتبه خود را در این قطعه ها مشاهده کنید. با ابزاری که نظارت بر این موضوع را دارد آشنا شوید.

همچنین باید در مورد داده های ساخت یافته ، جستجوی صوتی و بهینه سازی جستجوی تلفن همراه بیاموزید.

SEO می تواند یک چالش خلاقانه و فنی باشد ، بنابراین بدانید که چگونه هر دو را انجام دهید – از دانستن اینکه چگونه یک وب سایت باید در قسمت جلویی نگاه کند و چگونه باید آن را تحت پوشش قرار داد.

۲ Marketing بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

هر سمیناری که در پنج سال گذشته در آن شرکت کرده اید ، این را به شما گفته است و هنوز هم صادق است: محتوا پادشاه است.

براساس یک نظرسنجی PointVisible ، در سال ۲۰۱۷ ، ۳۹٪ از شرکت ها انتظار داشتند که میزان هزینه های بازاریابی خود را افزایش دهند و ۴۵٪ آن را یکسان نگه دارند.

این بدان معنی است که شرکت ها در جستجوی افرادی خواهند بود که می توانند محتوای جذاب و خلاقانه ای را ارائه دهند.

بهتر شدن از لحاظ محتوا در واقع دستیابی به کار با بهتر شدن در سئو است. اگر می دانید که چگونه محتوای خوبی را ارائه دهید و می دانید چگونه آن محتوا را به بازار عرضه کنید و از دیدن آن اطمینان حاصل کنید ، احتمال ابتلا به ویروسی افزایش می یابد.

با رشد بودجه های بازاریابی محتوا ، شرکت ها به فکر بازاریابی محتوا به عنوان یک کانال تبلیغ داخلی خواهند بود. اما بازاریابی محتوا باید منحصر به فرد و تازه باشد ، جایی که وارد می شوید.

مهارت های نوشتاری و ویرایش خود را تیز کنید و ایده های خلاقانه خود را پیگیری کنید.

زمینه های دیگر که باید به آنها توجه شود شامل تجربیات متنی با استفاده از اینترنت اشیاء ، کار با تأثیرگذار و تمرکز بر شفافیت در نسخه است.

به طور کلی ، ربکا لیب ، تحلیلگر و کارشناس محتوا به Salesforce گفت ، کار محتوا به سرعت در حال پیشرفت است.

این مطلب را هم بخوانید:
چه کاری است که به عنوان بازاریاب دیجیتال در آژانس فعالیت کنید؟

من می بینم که نقش های یک تیم محتوای مدرن در واقع از پنج یا شش سال پیش وقتی مردم می گفتند “اوه ، یک روزنامه نگار بیکار استخدام کنید ، در حال تغییر است. آنها ارزان هستند و می توانند وبلاگ بخوانند ، و یکنوع بازی شبیه لوتو ، بازاریابی محتوا کسب کرده اید. این محتوا به لحاظ استراتژیک به سایر فعالیت های بازاریابی پیوند نمی زند ، و همچنین به قالب های متغیر در حال تغییر محتوای نمی پردازد.

شما همچنین به افرادی که در توزیع محتوا و بهینه سازی استعداد هستند نیاز دارید. شما به استراتژیست هایی احتیاج دارید که بتوانند تیم های محتوا را با سایر کارکردهای بازاریابی ، ارتباط برقرار کنند یا مارک تجاری یا رسانه های اجتماعی یا تبلیغات ، به شما کمک کنند. “

۳ Management مدیریت رسانه های اجتماعی

با توجه به ماهیت همیشگی بازاریابی دیجیتال در چند سال اخیر ، به راحتی می توان تأثیرات گسترده و گسترده ای را که در جامعه اجتماعی فراموش کرد ، فراموش کرد.edia در اینترنت و شغل بازاریابی دیجیتال داشته است.

اما شبکه های اجتماعی راه تعامل ، مرور و خرید مردم باقی می ماند. با ۳ میلیارد نفر یا بیشتر انتظار می رود که تا سال ۲۰۲۰ عضو یک شبکه اجتماعی شوند ، افراد زیادی برای دریافت بازاریابی شما در دسترس هستند.

اما ، با وجود این ، شرکت های کوچک تجارت گزارش می دهند که ۲۴٪ از مشاغل کوچک به هیچ وجه از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. بسیاری از افراد باید در مقطعی اتخاذ کنند ، به این معنی که به استخدام کارمندان نیاز دارند.

برای سال ۲۰۱۸ ، شما باید روی مدیریت جامعه ، خدمات به مشتری و افزایش روزافزون مطالب زودگذر مانند Facebook و Instagram Stories متمرکز شوید.

۴ ٫ فیلم

هنگامی که دامنه کسانی که پول و وقت زیادی داشتند ، فیلم به آخرین مرز دموکراتیک سازی فناوری تبدیل شده است.

اکنون ، هر کسی که دارای تلفن است می تواند یک برنامه تلویزیونی را برپا کند یا محتوایی ایجاد کند که توسط میلیون ها نفر تماشا می شود.

و اهمیت ویدئو فراتر از هر چیز حس ویروسی روز است. مقدار ویدیو در سراسر اینترنت مشاهده می شود:

     

  • ۸۲٪ از کاربران توییتر محتوای ویدیویی را در توییتر مشاهده می کنند
  •  

  • یوتیوب دارای یک میلیارد کاربر و دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است
  •  

  • ۸۷٪ از بازاریابان آنلاین از ویدیو استفاده می کنند
  •  

  • ۹۲٪ از بینندگان ویدیو تلفن همراه فیلم ها را با دیگران به اشتراک می گذارند

با در نظر داشتن این آمار ، یادگیری نحوه ساخت و فروش ویدیو امری فاقد ذهن است.

خود را با سخت افزار و اصول فنی فیلمبرداری ، به ویژه ویدیوی پخش مستقیم مانند Facebook Live و Periscope آشنا کنید. با برنامه های ویرایش و نحوه تهیه یک فیلم اصلی آشنا شوید.

وقتی این کار را کردید ، یاد بگیرید که چگونه آن ویدیو را به بازار عرضه کنید. با آپلودهای خود مانند سایر موارد رفتار کنید و اطمینان حاصل کنید که برچسب های متا ، عنوان و توضیحات شما به دیدن فیلم شما کمک می کند.

و به یاد داشته باشید ، همانطور که آنا بستو از FastWeb می گوید:

“فیلم مانند پیتزا است – حتی اگر بد باشد ، هنوز هم بسیار خوب است.”

۵ ٫ تحلیلی

یک جمله قدیمی وجود دارد که می گوید: “مردی بدون هدف به هیچ چیزی ضربه نمی زند”. در عصر مدرن ممکن است بگوییم “بازاریابی که معیارهای کلیدی را ردیابی نکند ، تصوری ندارد که چه چیزی می توانند بهتر و چگونه انجام دهند”.

نسخه ما احتمالاً به یک پوستر انگیزشی ختم نمی شود ، اما همچنان صادق است.

توانایی یافتن ، تفسیر و اجرای نتایج شما همیشه در چنین صنعت داده محور به عنوان بازاریابی دیجیتال کلید خواهد بود.

اگر با کتاب و فیلم Moneyball آشنا هستید ، می دانید که چگونه داده ها می توانند یک تسویه دهنده عالی باشند – اگر می دانید چگونه آن را تفسیر کنید و از آن استفاده کنید. یادگیری چگونگی مشاهده داده های خود به روشی که متناسب با آن و استراتژی شما باشد می تواند بر محدودیت های بودجه یا پرسنل غلبه کند.

برای سال ۲۰۱۸ ، باید بر گسترش دانش خود در مورد ابزارهای تحلیلی فراتر از مجموعه گوگل تمرکز کنید. بیاموزید که چگونه آمار تجارت الکترونیک را تجزیه و تحلیل کنید و برای جمع آوری اطلاعات از اینترنت اشیاء آماده باشید.

دنیای بازاریابی دیجیتال همیشه در حال تحول است و مهارتهای مورد نیاز نیاز به تجدید مداوم دارند. شفاف سازی این ۵ مهارت به شما کمک می کند تا در صدر بازی خود در سال ۲۰۱۸ باشید.

<