در نتیجه تکامل سریع دنیای دیجیتال ، مصرف کنندگان امروزی از شفافیت و یکپارچگی بالایی از برندها و همچنین ارزشها یا ایده آلهای مشترک برخوردار هستند. اگر بازاریابی دیجیتالی سازمان شما کوتاه بیاید یا غیر اخلاقی یا بی ربط تلقی شود ، نام تجاری شما خطر آسیب رساندن به شهرت خود را دارد.

دیجیتال

با این حال ، اگر کسب و کار شما کارزار دیجیتالی خود را به درستی انجام دهد ، با توجیه طوفان کامل از اقدامات مبتنی بر داده ، محتوای الهام بخش ، نوآوری ، اصالت و پیام کوتاه اجتماعی به موقع و مناسب ، شما بایستی جوایز باورنکردنی را از نظر بهبود برند تجاری بدست آورید. و آگاهی

اما ، برای هر داستان موفقیت در بازاریابی دیجیتال ، اغلب یک شکست حماسی وجود دارد. برای اطمینان از حداکثر موفقیت در سال ۲۰۱۹ و جلوگیری از عدم موفقیت ، در اینجا ۵ نمونه کلاسیک از نحوه انجام بازاریابی دیجیتال آورده شده است.

۸۱٪ از مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری در مورد خرید بزرگ ، تحقیق آنلاین را انجام می دهند – AdWeek

پیام های نامناسب – Bic

ده ها سال است که Bic به دلیل داشتن قلم های محکم و بادوام و لوازم التحریر شناخته شده است ، اما یکی از کمپین های دیجیتالی آن به دور از استحکام یا استحکام نبود.

یک مستر کلاس در مورد چگونگی استفاده نکردن از یک رویداد سالانه پر طرفدار به نفع برند شما ، عملکرد Bic مانند یک خانم ، مانند یک مرد فکر کنید. پیام تبلیغاتی در روز جهانی زن با استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی با هدف ویژه انجام شد. مخاطب آفریقای جنوبی.

این کمپین تقریباً فوراً آشفتگی ایجاد کرد. علیرغم راه اندازی در زمان بهینه در یک رویداد سالانه که به طور گسترده برگزار می شود و با استفاده از هشتگ #Happy WomensDay ، پیام های قدیمی ، بی فکر و تبعیض آمیز این برند منجر به سطح عظیمی از واکنش های رسانه ای اجتماعی و مطبوعات منفی شد.

درس: توسعه و راه اندازی یک کمپین در راستای یک رویداد سالانه محبوب یا مشهور یا روشی مؤثر برای نمایش ارزش های برند و ارتباط با مخاطبان گسترده تر است. با این حال ، اگر شرکت شما از این رویکرد استفاده می کند ، بررسی کنید که کلیه مطالب مثبت ، حمایتی است و به گونه ای ساخته شده است که به طور گسترده ای بجای نادان یا کاملاً منحصر به فرد باشد – در غیر این صورت ، شما شکست خواهید دید (و شاید به درستی اینطور باشید).