بیایید بگوییم استارتاپ شما برای مدتی موفقیت آمیز بوده است. شما یک محصول محکم و چندین کارمند جدید در هیئت مدیره دارید. کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است ، اما می دانید که نمی توانید به تنهایی برای هدایت فروش به وب سایت خود اعتماد کنید. اگر آماده سرمایه گذاری در بازاریابی کم هزینه هستید که می تواند بیشترین ارزش را برای سرمایه گذاری خود به شما بدهد ، بازاریابی داخلی می تواند مناسب برای تجارت شما باشد.
سرمایه گذاری

مزایای بازاریابی از طریق ورودی

     

  • اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و پیوندهای ورودی را تشویق می کند.
  •  

  • به مشتریان اجازه می دهد تا سرپرستی کنند.
  •  

  • به تلاشهای بهینه سازی موتور جستجوگر سوخت (سئو) کمک می کند.
  •  

  • آگاهی از برند را افزایش می دهد.
  •  

  • به مشتریان این امکان را می دهد که در برنامه خود با مارک شما درگیر شوند.
  •  

  • تولید سرب واجد شرایط با قیمت مناسب (در مقایسه با بازاریابی سنتی).
  • قیمت

روش شناسی بازاریابی از طریق ورودی

بازاریابی ورودی به جای اینکه پیامهای شما را مانند بازاریابی سنتی (برون مرزی) به آنها منتقل کند ، بر ایجاد دلایلی برای مراجعه مشتریان به شما متمرکز است. طبق گفته HubSpot ، شرکتی که اصطلاح “بازاریابی ورودی” را در سال ۲۰۰۶ ترجیح داد ، این استراتژی شامل چهار مرحله است:

مرحله اول فرآیند شامل جذب بازدید کنندگان با محتوای قانع کننده است. آنها این محتوا را در سایت دیگری ، رسانه های اجتماعی یا نتایج موتور جستجو پیدا می کنند. در مرحله بعد ، شما باید با استفاده از فرم تولید سرب ، این بازدید کنندگان را به سرب تبدیل کنید. سپس ، شما معامله را می بندید و رسما مشتری دارید. سرانجام ، شما مشتری خود را از جذاب بودن مطالب لذت می برید. این مدل برای برخی از بهترین شرکتهای جهان کار کرده و هزاران استارتاپ را رشد داده است.

در اینجا ۱۱ تاکتیک و راهنمایی وجود دارد که می توانید برای ایجاد کار بازاریابی ورودی برای سازمان B2C یا B2B خود استفاده کنید.

۱ Pers Persona (s) خود را ایجاد کنید

مهمترین مرحله برای ساختن یک برنامه بازاریابی ورودی ، ایجاد personas خریدار است. این افراد به این شرح می دهند که مشتریان مورد نظر شما کیستند ، چه چیزی می خواهند در مورد آنها بیاموزند ، و چرا آنها علاقه مند به محصول شما هستند. هنگام ایجاد شخصیت (های) خریدار خود ، به استفاده از جمعیتی مشتری ، الگوهای رفتاری ، اهداف و انگیزه ها توجه کنید. برای ایجاد شخصیتهای خود ، باید تحقیقاتی انجام دهید. در اینجا سه ​​روش وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:

     

  • کاوش در بینش در رسانه های اجتماعی. برای پیشبرد پروفایل مشتری خود ، باید جمعیتی از مشتریان خود را درک کنید. اگر در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر چند صد دنبال کننده دارید ، می توانید از تجزیه و تحلیل درون شبکه ای برای پیدا کردن سن ، جنس ، مکان و علایق پیروان فعلی خود استفاده کنید. این می تواند یک احساس کلی برای شما ایجاد کند. چه کسی به راه اندازی شما علاقه مند است ، اما اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود دارد.
  •  

  • بررسی مشتریان فعلی خود. اگر از قبل لیست ایمیل دارید ، می توانید فرم ساده ای را از طریق SurveyMonkey برای مشتریان ارسال کنید. از مشتریان خود بپرسید که اینها بیشترین تلاش را دارند و چگونه می خواهند اطلاعاتی را در مورد پرداختن به این مبارزات (وبلاگها ، کتابهای الکترونیکی ، ایمیلها و غیره دریافت کنند) دریافت کنند؟
  •  

  • انجام مصاحبه ها. پس از آشنایی با اصول اولیه مشتری (بازدید کنندگان) خود ، می توانید به جستجوی مخاطبین بپردازید که می توانند اطلاعات مفید دیگری را در اختیار شما قرار دهند. از مشتریانی که به اولین نظرسنجی شما پاسخ داده اند ، بپرسید که آیا می خواهند در یک تماس تلفنی ۱۰ دقیقه ای یا گپ تصویری ، بینش بیشتری راجع به مبارزات فعلی خود ارائه دهند. بیاموزید که چه راه حل هایی را که آنها قبل از آن امتحان کرده اند ، برای آنها کار نمی کند و چرا. همچنین بپرسید که چرا آنها تصمیم گرفتند در راه حل های شما سرمایه گذاری کنند.
  • راه حل

۲ ٫ یاد بگیرید که چگونه عناوین عالی بنویسید

وقتی می دانید مخاطبان شما کیست ، وقت آن است که محتوای عالی ایجاد کنید که مخاطبان را به خود جلب کند. هر یک از مطالب عالی برای ایجاد ترافیک و درگیری باید دارای یک تیتر درخشان باشد. کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و به پاسخگویی به سؤالات کلیدی مشتری خود توجه کنید. به گفته WordStream ، یک روش جالب برای درگیری درگیری با عناوین شما ، معرفی عنصر منفی است.

البته ، همیشه نباید عناوین منفی داشته باشید. اما جالب است که آنها را ترکیب کنید وقتی معقول باشد!

۳ ٫ وبلاگ ، وبلاگ و وبلاگ برخی دیگر

طبق SevenAtoms ، شرکت هایی که وبلاگ می گیرند ۹۷ درصد بیشتر از شرکت هایی که نمی کنند به وب سایت های خود می روند. به عنوان یک امتیاز اضافی ، پست های وبلاگ مؤثرترین نوع محتوا در آوردن لیست هستند. ابتدا روی مشتری خود متمرکز شوید و به صورت مداوم پست کنید.

۴ Cou راه اندازی یک دوره آموزش الکترونیکی

شکل دیگری از محتوا که ثابت کرده است منجر به هدایت های جدید می شود ، دوره ایمیل است. یک دوره ایمیل راهی آسان برای تبلیغ مطالب خود به مشتریان است. بهترین بخش این است که برای ارسال ایمیل هیچ هزینه ای هزینه نمی شود ، و آنها به طراحی و سرمایه گذاری زیادی نیاز ندارند. یک مثال ، دوره ایمیل بافر در مورد رشد رسانه های اجتماعی است.

۵ Each بهینه سازی هر صفحه از محتوا برای یک کلمه کلیدی

از آنجا که شروع به ایجاد این انواع مختلف محتوا می کنید ، باید مطمئن باشید در حال بهینه سازی محتوا هستید تا بتوانید هرچه بیشتر افراد توسط آنها مشاهده کنید. در حالی که استراتژی های بسیاری برای بهبود سئو وجود دارد ، یکی از مهمترین آنها بهینه سازی کلمات کلیدی است. این شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی خاص شما برای هدف قرار دادن محتوای خود می باشد. برای بهترین نتیجه ، روی یک کلمه کلیدی / موضوع در هر صفحه تمرکز کنید و محتوا را تا حد امکان پوشش دهید. بدون کلمه عبور به بالای صفحه ، از کلمه کلیدی انتخاب شده خود در طول صفحه استفاده کنید.

۶ ٫ از پاک کردن تماسها برای اقدام (CTA)

استفاده کنید

CTA ناکارآمد می تواند مرگ وبلاگ یا کمپین ایمیل شما باشد. هر قطعه از مطالب باید از بازدید کننده الهام بخشد تا اقدامی انجام دهد ، معمولاً برای خرید یا درخواست اطلاعات اضافی. CTA شما باید از نظر رنگ و سبک از بقیه صفحه بایستد و متن متناسب با پیشنهاد شما متناسب باشد. مثال کنفرانس TNW را در زیر مشاهده کنید.

۷ Website وب سایت خود را به صورت دوستانه موبایل سازید

موبایل

با تغییرات اخیر الگوریتم گوگل ، یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک شما ، ایجاد وب سایت شما با تلفن همراه مناسب تر است. هر سال تعداد جستجوهای موبایل همچنان رو به رشد است و اگر سایت شما پاسخگو نیست ، می خواهید با رتبه بندی مبارزه کنید. طبق گفته WVO ، از ۱۰۰ وب سایت پیشرو ، تنها ۱۱ پاسخگو بودند و تنها ۷ از ۱۴۸ شرکت نیاز به بهینه سازی موبایل را احساس کردند. به نظر می رسد واضح است ، اما وقتی وب سایت شما پاسخگو به تلفن همراه است ، Google توجه خواهد کرد.

۸ ٫ در بازاریابی آنفلوانزا سرمایه گذاری کنید

بازاریابی آنفلوآنزا می تواند راهی عالی برای رشد هیجان در اطراف برند شما باشد. طبق آمار ستون پنجم و مایکروسافت ، ۸۴ درصد از بازاریابان جهانی قصد دارند امسال برنامه های مبتنی بر تأثیرگذار را اجرا کنند. اطمینان حاصل کنید که از تأثیرگذار مناسب استفاده کنید. این تأثیرگذار باید بتوانند مخاطبان هدف شما را درگیر و تحت تأثیر قرار دهند. کارهای قبلی شما در اینجا به شما کمک خواهد کرد ، اما احتمالاً باید در Twitter و سایر شبکه های اجتماعی نیز حفاری انجام دهید. همچنین ابزارهای پرداختی مانند BuzzSumo وجود دارد که می توانند کمک کنند. طبق آمار Flying Point Digital ، ۸۴ درصد از مارک ها به جای استفاده از ابزارهای شناسایی ، به صورت دستی تأثیرگذار را پیدا می کنند.

۹ ٫ روی آموزش خریداران متمرکز شوید

برخی از شرکت های برتر دنیا در زمینه آموزش خریداران خود درخشان هستند. به عنوان نمونه از آمازون استفاده کنید. صفحات محصول آمازون پر از اطلاعات است ، از جمله عکس ، اندازه گیری ، بررسی و موارد دیگر. مشتریان احساس می کنند هنگام خرید آمازون ، تصمیم آگاهانه می گیرند.

دفعه بعد که شما یک محصول یا خدمات جدید را تبلیغ می کنید ، به تمام سؤالاتی که ممکن است مشتریان از شما بپرسند فکر کنید (“اندازه آن چیست؟” “افراد دیگر چگونه این محصول را ارزیابی کرده اند؟” “آیا این به عنوان بخشی از یک بسته بندی است؟” ” چه اتفاقی می افتد اگر شکست؟ “و غیره) و به آنها پاسخ دهید. این اعتماد به نفس مشتری را القا می کند و یک فرآیند خرید روشن ، آسان و غنی از اطلاعات را ایجاد می کند.

۱۰ ٫ برو به سنگین اجتماعی بروید

در صورتی که زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری نکنید ، موفقیت در بازاریابی ورودی دشوار است. اما به هر شبکه نپیوندید و در مورد هر چیزی ارسال کنید. به یاد داشته باشید که رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد اجتماعی بودن و گفتگو با چشم انداز و مشتریان خود است. چند شبکه را برای تمرکز انتخاب کنید. در اینجا نمودارهایی از Smart Insights قرار دارد که ممکن است به شما کمک کند ، اما به یاد داشته باشید که در مورد تعداد کاربران و اطلاعات بیشتر در مورد محل خریداران خاص شما که در آن مشغول هستند ، کمتر است.

از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ مطالب شخصی خود و به اشتراک گذاری بینش های صنعت خود استفاده کنید. برای تبدیل های خود به اجتماعی وابسته نیستید ، بلکه به عنوان ابزاری عالی برای ساخت نام تجاری خود فکر کنید.

۱۱ ٫ روی محتوا رایگان تمرکز کنید

به عنوان یک بازاریاب ، شما همیشه به سمت فروش محصول سوق می دهید ، اما این بدان معنی نیست که برای هدایت استراتژی ورودی خود و ایجاد آگاهی به محتوا احتیاج ندارید.او شروع چرخه خریدار شما مشتریان بالقوه شما از محتوای رایگان ، سرگرم کننده و آموزشی که به مارک شما پیوند دارند قدردانی می کنند. شما باید قبل از خرید ، توانایی ارتباط با برند خود را بدهید. این می تواند هر چیزی از whitepapers یا کتاب های الکترونیکی گرفته تا وبلاگ ها یا محتوای ایمیل باشد.

برخلاف روشهای سنتی بازاریابی برون مرزی که مصرف کنندگان را متوقف می کند و سعی در جذب هرچه بیشتر افراد را دارد ، بازاریابی درون کشور از رویکرد هدفمند استفاده می کند و اطلاعات مربوط به راهبردهای بالقوه را ارائه می دهد.

<